Nuoret

KUTSU TYÖPAIKKASI SEL-NUORET MUKAAN TAPAHTUMAAN!!!!!

SEL:n nuorisotoiminta on avointa kaikille liiton alle 35-vuotiaille jäsenille, myös opiskelijajäsenille.

Nuorisovastaava:

Atte Suorsa: puh. 045 347 6229/ atte26@hotmail.com

Aluetoimistojen yhteystiedot löytyvät liiton verkkosivuilta.

SEL:n Kaakkois-Suomen Aluejärjestön alaisten ammattiosastojen nuorten toimintaa

Toimintaan voivat osallistua kaikki ammattiosastojen 40,44,47,77,96,108,109 ja 122 jäsenmaksunsa maksaneet nuoret SEL:n jäsenet aina 35 ikävuoteen saakka. Osallistuminen ei velvoita mihinkään jatkotoimenpiteeseen ja on useimmiten kokonaan maksutonta.

Toimintaan kannattaa osallistua jo senkin vuoksi että sillä saa jäsenmaksulleen hyvää vastinetta jos ei sitä liiton muusta toiminnasta muuten saa. Toinen hyvä syy on se että mitä paremmin osallistujia on, sen parempaa ja mukavampaa aktiviteettia nuorille järjestetään jäsenmaksun hinnalla. Se asia on täysin nuorten toimintaan osallistuvien päätettävissä.

Tarkempia tiedusteluja ja ilmoittautumisia voi tehdä Kaakkois-Suomen nuorisovastaava Atte Suorsalle mailitse : attes6@hotmail.com tai soittamalla/tekstaamalla numeroon: 045 347 6229.

Lisää liiton nuorten toiminnasta: www.selry.fi/nuoret